Son Yazılar

30 Kasım 2017 Perşembe

Türkiye'nin Eğitim Vadisine Nasıl Gidilir?
- İNTERNET GÜNLÜĞÜ yazdı. 0



Eğitim Vadisine Nasıl Gidilir

 Artık hemen herkes trafiğin yoğun olduğu bölgelerde yaşamaktadır. Gideceğimiz yerleri önceden belirleyerek gitmemiz trafikte fazla zaman harcamamanıza, zamandan tasarruf ederek varacağımız yere en kısa sürede varmamıza olanak sağlıyor. Birçok harita programı bu konularda yardımcı olmaktadır. Fakat her zaman internetiniz olmayabilir. Telefonumuzun şarjı bitebilir. Bu gibi durumlarda ise imdadımıza aklımızda rahatlıkla tutabileceğimiz ufak yol bilgileri yetişir.

 “Eğitime Yüzde Yüz Destek” kampanyası eşliğinde Bursa valiliği desteğiyle 2004 yılında başlatılan proje sayesinde Bursa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü kompleksi ile entegre şekilde inşa edilen Bursa Ticaret ve Sanayi Odası kampüsünde, spor lisesi, sosyal bilimler lisesi, genel lise, endüstri meslek lisesi, ilköğretim okulu, anaokulu, otistik çocuklar eğitim merkezi, üstün zekalı çocuklar bilim sanat merkezi, kız öğrenci yurdu, erkek öğrenci yurdu, kapalı spor salonu ve çok amaçlı salon gibi tesisler yer almaktadır. Eğitim Vadisi, Bursa konumuna gitmek de artık çok kolay.

 -Başlangıç noktası olarak, Osmangazi' den yola çıkarsak, 43/D ile Eğitim Vadisi'ne 13 dakika da varıyoruz. Güzergahımız üzerinde 'Ulubatlı Hasan Bulvarı, Dr. Ahmet Sadık Caddesi ve Zafer Bulvarı bulunmaktadır.
 -Başlangıç noktası olarak 'Bursa Özdilek Bursa Geçit AVM, Osmangazi'den yola çıkarsak, B/41-C ve 43/A ile Eğitim Vadisi'ne 70 dakikada varıyoruz. Güzergahımız üzerinde 'Şehit Alhan Yıldız Caddesi, Hürriyet Caddesi, Sanayi Caddesi, Mudanya Kavşağı, Mudanya Caddesi, Zübeyde Hanım Caddesi bulunmaktadır.
 -Başlangıç noktası olarak Yeşilyayla, Osmangazi'den yola çıkarsak, 94 ile Eğitim Vadisi'ne 23 dakikada varıyoruz. Güzergahımız üzerinde 'Teyyareci Mehmet Ali Caddesi, Fatih Sultan Mehmet Caddesi, Beyazıt Caddesi, Gökdere Bulvarı, Zafer Bulvarı, Ankara Yolu Caddesi, Eski Gemlik Yolu Caddesi bulunmaktadır.
 -Başlangıç noktası olarak Acemler, Osmangazi'den yola çıkarsak, 43/A ile Eğitim Vadisi'ne 25 dakikada varıyoruz. Güzergahımız üzerinde Mudanya Caddesi, Dr. Rüştü Burlu Caddesi, Ulubatlı Hasan Bulvarı, Dr. Sadık Ahmet Caddesi, Zafer Bulvarı bulunmaktadır.
 -Başlangıç noktası olarak Tıp Fakültesi Hastanesi, Osmangazi'den yola çıkarsak, 43/A ile Eğitim Vadisi'ne 64 dakikada varıyoruz. Güzergahımız üzerinde, İzmir Yolu Caddesi, Avrupa Konseyi Bulvarı, Nilüfer Caddesi, Soğanlı Bulvarı, Çelebi Mehmet Bulvarı, Yeşilova, Kemerçeşme, Gazi Caddesi, Eski Gemlik Yolu bulunmaktadır.

 Eğitim Vadisi Konumuna Gitmek İçin En Yakın Duraklar

 -Btso Eğitim Vadisi 16 metre uzaklıkta, 1 dk. yürüme mesafesindedir.
 -Veysel Karani 1 419 metre uzaklıkta, 6 dk. yürüme mesafesindedir.
 -409.Sk. 447 metre uzaklıkta, 6 dk. yürüme mesafesindedir.
 -Faik Çelik K.M.L. 505 metre uzaklıkta, 7 dk. yürüme mesafesindedir.
 -Aticilar Yüzme Havuzu 534 metre uzaklıkta, 7 dk. yürüme mesafesindedir.
 -Metro 1 hattı Bursa Eğitim Vadisi konumuna en yakın hattır.

« ÖNCEKİ YAZILAR
SONRAKİ YAZILAR »

Hiç yorum yok

Yorum Gönder